?


HAR DU NOEN GANG STILT DEG SPØRSMÅLET - HVORFOR HAR JEG IKKE HÅR UNDER ARMENE?

onsdag 17. oktober 2012

Dag 28 - Diverse armhuleprosjekt

Her er mer inspirasjon! Jeg kommer over en hel rekke flotte sider som jeg får så lyst til å dele! Om du er interessert i temaet oppfordrer jeg til å undersøke litt på nett og du kan f.eks. komme over forum med æsj og fysj, men også med menn og kvinner som sier at hår er flott og hot! 

Det lages i disse dager en dokumentar om Amerikanske Borgeres forhold til kroppshår og shaving.
Se Pitstache Documentary og deres facebookside.



Andre nettsider samler bilder av hårete kropper for å fronte friheten! "Nobody should ever feel ashamed of their innate and natural hair growth. After all, we're animals - nor Barbie clones." Jeg la selvfølgelig til mitt eget bidrag.
hairyme.com og hairypitsclub

Bloggen Shewolf har et fint innlegg med mange nydelige hårete kvinner og linker til flere kule håraddresser på nett.



Fant også denne svenske bloggen med et virkelig ærlig og for meg ganske sterkt innlegg som vi kan lære av. "La det stengte øyet se."

1 kommentar:

  1. Jag har kollat in din blogg nu, även om jag inte har läst allt, och jag vill hylla ditt engagemang i den här håriga debatten.

    Det känns som att hår borde vara en ickefråga, och jag tycker att det är märkligt att det finns så många som tycker att det är äckligt med hår. Skönt att se att det finns fler.

    SvarSlett