?


HAR DU NOEN GANG STILT DEG SPØRSMÅLET - HVORFOR HAR JEG IKKE HÅR UNDER ARMENE?

torsdag 4. oktober 2012

Dag 17 - SVETT!

Rett over halvveis i prosjektet (tror jeg sikter inn mot 30 dagers heldagsblogging nemlig, så vil jeg ha ferie, men kan sikkert poste bilde av hårflettene til jul) vil jeg konkludere med foreløpig avstemning:

Leserne har målt svart 41 mot 59 prosent! Det er overraskende bra syns jeg!  41 % kjører armhuler med hår! Hurra! Slenger ut en ny til til gøtta: Hva syns du om jenter med armhulehår? Kvinnelig og hot? Usexy og not?

Så vil jeg fortelle om en annen ting. I den informasjonssamlende startfasen forstod jeg at svettelukt var et hyppig motargument for hårete armhuler. Jeg leste at kroppen opprinnelig er ganske flink til å takle hygienesituasjoner, men at dusjen siden har tatt over. Det kan hende jeg burde ta følgende som et hint til å trene mer, kanskje det er placeboeffekt (hårete armhuler skal selvfølgelig gjøre livet mitt bedre), men det har ingenting med at jeg bruker mer såpe, har skiftet deodorant, for det har jeg ikke, eller tar på meg nyvaskede klær flere ganger om dagen, for det gjør jeg ikke, MEN: Jeg har ikke opplevd å lukte vondt under armene siden jeg begynte sparingen! HURRA!

Du skal også få se denne morosame videoen. (Synd den ikke traff spikern på hodet, men.)

1 kommentar:

  1. Tviler på at man egentlig lukter så mye mer. Forskjellen er vel heller at mer svett og lukt sitter i hårene heller enn i klærne.

    SvarSlett