?


HAR DU NOEN GANG STILT DEG SPØRSMÅLET - HVORFOR HAR JEG IKKE HÅR UNDER ARMENE?

søndag 7. oktober 2012

Dag 20 - Hår og kjærester

Synes det var på tide at vi fikk et lite innblikk i dem som har hår og digger det. Her er noen deilige kommentarer som har dukket opp i løpet av bloggens eksistens:

"Jeg har latt håret gro siden juli - det er deilig!!! Liker det veldig godt og føler meg heit!"

"Kjærester også! Jeg vet om flere som klarer å omvende sine kjærester. Etter 3 uker går alt bra."

"Spesielt gøy er det å "skremme" gutter på byen med dem :) "

"Jeg innser at jeg for det første er veldig heldig som har en kjæreste som gir seg en god faen i hvor jeg har/ikke har pels. Jeg har rett og slett aldri sett på hårfjerning som et middel for å bli sexy. Jeg har derimot noen ganger ønsket med det blonde armhulehåret som blir opphøyet i en eller annen film... Mener å ha sett opp til flere filmatiseringer og tekster der menn fabler om å stikke nesen i en kvinnes hårete armhule, som for å ruse seg på duften av henne."

"Ja, jeg hadde digget at dama hadde hår under armene. Hvis man barberer seg under armene ofte blir huden skrukkete og rynkete, samt at man får rød nupper. Man svetter ujevnt og rart, det klør og det kjennes klamt.
Bedre med hår, mye mye bedre med hår. Det er mykt og deilig og kose med, og lukter akkurat slik kjæresten din lukter. Ei venninne av meg har en guttekjæreste som ligger om morgenen og koser med håret i armhulene hennes men hun ligger og sover."

"Gjort det mange ganger! Og en dag fant jeg ut at jeg syns det var fullstendig absurd å ikke ha hår der (Tross alt, det ville vel ikke vært der om det ikke var nødvendig)."

Er det ikke fantastisk? Jeg tror jammen det kiler litt i magen. Så glad blir jeg.
Så om du har lyst å begynne å gro, la det stå til! Det finnes mange flere der ute som har tatt håret tilbake og som syns det er flott.

Takker gode kjærester som ikke sier at vi må være noe annet enn hvem vi er. Takker gode gutter og menn (og kvinner også selvfølgelig) som tar seg tid til å lese gjennom bloggen og som reflekterer og lar noe av dette rokke ved egen forestilling om hvordan kvinnen skal være.

Syns også min egen fyr er bra som har gått fra å være skeptisk til å motivere meg. Takk. Jeg er heldig. For jeg tror absolutt jeg hadde syntes det var vanskeligere å møte singelmarkedet med hårete armhuler enn uten. Fortell meg gjerne, du sterke kvinne, som gjør det :) Og du kule mann, som håper på at dama du tar med deg hjem har hår i armhulen! :D
Ha en god søndag alle sammen!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar