?


HAR DU NOEN GANG STILT DEG SPØRSMÅLET - HVORFOR HAR JEG IKKE HÅR UNDER ARMENE?

søndag 30. september 2012

Dag 14 - Nytt lengdemål

I dag måler håret 7(!) mm.

Får litt skrekken, men stod og kikket en stund på det i speilet. Kan man bli stolt? Ja, det tror jeg man kan. Det er en fornemmelse av stolthet i magen. Selv om jeg enda syns det er merkelig og uvant.



"Det er svart hår", sier han.
"Nehei, det er det ikke", sier jeg.
For jeg syns nå akkurat jeg var takknemlig ovenfor speilet at det ikke syntes altfor godt ettersom det er ganske lyst og fint.

"Jo", sier han, og jeg må se litt til. Ser noen av de mørke hårene, men holder enda en knapp på at det vil oppleves som en lysere tone til slutt. Men, hei, hva gjør vel det uansett? Jeg går jo for hundre prosent naturlig!


Enda en flott artikkel om hårete kvinner!
http://blogg.aftenposten.no/svendby/2012/03/08/harete-kvinner/

2 kommentarer: