?


HAR DU NOEN GANG STILT DEG SPØRSMÅLET - HVORFOR HAR JEG IKKE HÅR UNDER ARMENE?

søndag 23. september 2012

Dag 7 - Søndagsoppdatering

Nå har det blitt såpass hårete at jeg føler jeg burde ta dem vekk. Men det skal jeg jo ikke.
Benytter søndagen til å drikke en kopp te og glede meg over de gode oppdagelsene jeg har gjort i denne første uka; For det første har jeg absolutt fått et mer nyansert bilde av kvinner med hår under armene - Takk! Og jeg har fått et bedre forhold til det selv, det er ikke like skummelt som det føltes i starten. Flere kvinner skriver til meg og forteller at de enten HAR hår og trives godt med det, eller blir inspirert til tanken på eller på handlingen å la hårene gro. I går fikk jeg til og med mitt første armhulebilde! Lykke. Og god søndag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar