?


HAR DU NOEN GANG STILT DEG SPØRSMÅLET - HVORFOR HAR JEG IKKE HÅR UNDER ARMENE?

lørdag 29. september 2012

Dag 13 - Inspirasjon!

Håret har nå nådd lengden jeg MAKS kunne ha gått med til vanlig, dersom jeg f.eks. hadde glemt å ta med barberhøvel på reise. Har aldri opplevd det så langt før. Men! Jeg tror jeg liker det faktisk! Vi har nesten blitt faste venner. Småflørter litt kanskje? På begynnelsen av dateskalaen. Det blir fremdeles for mye når man kommer for nær. Du tåler lite av det kjipe og vil helst bare se det fine.

Syntes gårsdagens blogginnlegg ble en smule frustrasjonsbombifisert og negativitetsdusjet så i dag vil jeg fylle innlegget med sterkere styrker!



Flere har nevnt Julia Roberts-saken i forbindelse med hårete armhuler. Da jeg leste denne artikkelen på vg.no ble jeg overrasket over at dette var i 1999. Det har altså gått tretten år og vi har ikke kommet særlig lenger. Julia - KREDZ til deg! (Og gjett om det er Kate (<3 <3 <3) som støtter henne, eller?) Bra damer!

Julia Roberts på den røde løper


Syns også dere skal ta en titt på Norges vidunderkvinne med hår; Helle Vaagland fra Nasjonalgalleriet.
Det er sterke krefter i sving. DEILIG!
http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10085556

Så har jeg i tillegg blitt informert om en ganske stor sak i d2 nå i sommer faktisk. Hele tolv sider ble dedikert til temaet! Tenk at jeg har gått glipp av dette?? (!)
Bloggeren MajaCasablancas støttet også opp. Jeg har vist sovet i timen...
Spørs om min blogg behøves lenger? Jeg kan lene meg trygt tilbake og fjerne hårene og sende dere videre til 
dette.

Men der tulla jeg faktisk. For jeg gjør jo dette mye og antagelig mest av alt for meg selv. Jeg kjenner at forandringen har startet. Jeg kan aldri gå tilbake til rene armhuler slik rene armhuler var for meg før - en selvfølge. Om jeg etter dette kommer til å ha renskede armhuler vil det være et bevisst valg i en mye større grad enn tidligere. Dessuten begynner jeg å bli vant med det

Les gjerne denne artikkelen: Artikkel i kvinnebladet "Det Nye" (Og legg merke til titlene på de andre artiklene på siden og på reklamene som dukker opp i bunnen ved endt lesning.)

2 kommentarer:

  1. har du sett utstillinga bra damer?
    den visar og ein del kvinner med hår under armane.

    /fredrikke

    SvarSlett
  2. Nei? Takk for tipset! Fant litt på nett! :D

    SvarSlett